مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 08:022022-06-08سياسي

دستگاه های متخلف از اجرای تکالیف تحت پیگرد قرار می گیرند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند گفت: در صورت ارائه گزارشی مبنی بر اجرا نکردن مصوبات و سهل انگاری در عملکرد هر یک از ارگان ها با متخلفان بر خورد و ضمن تشکیل پرونده قضایی و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به همراه نمایندگان ادارات محیط زیست، بهداشت، شهرداری و مسئول خدمات شهری شهرداری مرند از محل تدفین زباله های شهرستان در راستای صیانت از حقوق عامه بازدید کرد.

یوسف ضیا مهر در حاشیه این بازدید ضمن پیگیری اجرای مصوبات قبلی در خصوص بهبود وضع موجود راهکارهایی را ارائه کرد و اظهارکرد: با توجه به این که نحوه پاکسازی به عهده خدمات شهری شهرداری مرند بوده توصیه می شود کیسه های پلاستیکی موجود که چهره بسیار زشتی برای طبیعت ایجاد کرده و موجب تهدید علیه بداشت عمومی می باشد پاکسازی شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند افزود: برای جلوگیری از نفوذ شیرابه زباله ها به آب های زیر زمینی حوضچه های مخصوصی ایجاد و وی با اشاره به موضوع مدیریت سگ های بلاصاحب در شهر، تاکید کرد: نسبت به ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد نیز اقدامات لازم بعمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متخلف از اجرای تکالیف تحت پیگرد قرار می گیرند

دستگاه های متخلف از اجرای تکالیف تحت پیگرد قرار می گیرند