مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 07:522022-06-08اقتصادي

ایجاد 30 کارگاه کوچک تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: امسال یک هزار و 500 کارگاه کوچک تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد می شود که از این تعداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در دیدار با محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در بجنورد اظهارکرد: امسال یک هزار و 500 کارگاه کوچک تولیدی برای متقاضیان توانمندی که قدرت تأمین فضای کافی برای کسب وکار خود ندارند، در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد می شود.

وی گفت: ایجاد واحدهای کارگاهی کوچک در استان ها، با اولویت شرکت های دانش بنیان و بانوان کارآفرین در دستور کار قرار گرفت و به همین دلیل پارسال یک هزار و 400 کارگاه ایجاد شد تا این افراد بتوانند کسب و کار خود را توسعه دهند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: از یک هزار و 500 کارگاهی که احداث آن ها در برنامه امسال شرکت شهرک های صنعتی استان ها قرار دارد، 30 کارگاه در خراسان شمالی است.

رسولیان ادامه داد: تمرکز ما ایجاد ظرفیت های صنعتی در استان های محروم و توسعه صنعتی عدالت محور در همه نقاط کشور، به ویژه استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 30 کارگاه کوچک تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی

ایجاد 30 کارگاه کوچک تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی