مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 00:572022-06-07سياسي

وزرای جدید در دولت امارات سوگند یاد کردند


وزیران جدید دستگاه آموزش و پرورش امارات روز سه شنبه در برابر رییس و نخست وزیر این کشور سوگند یاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزرای جدید دولت امارات روز سه شنبه در مقابل محمد بن زاید آل نهیان رییس امارات و محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر و نائب رییس امارات سوگند یاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازارم نیوز ، نخست وزیر امارات اول خرداد ماه گذشته از اولین اقدام برای ترمیم کابینه خود در دوره زمامداری رییس جدید این کشور خبر داد که شامل انتصاب وزیر جدید آموزش و پرورش و دو وزیر مشاور در امور آموزش و پرورش می شود.

بر اساس این گزارش، احمد الفلاسی و ساره الامیری به ترتیب به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش و وزیر مشاور جدید در امور آموزش عمومی و فناوری پیشرفته این کشور فعالیت می کنند؛ در حالی که ساره المسلم نیز به عنوان وزیر مشاور در امور آموزش اولیه منصوب شده و یک اداره فدرال برای آموزش اولیه تحت نظارت وی احداث گردیده است.

محمد بن زاید در مراسم ادای سوگند وزیران جدید، برای آنها در انجام وظایف خود در توسعه و نوسازی بخش حیاتی آموزش و پرورش در راستای پیشرفت کشور در سطوح مختلف و در راستای مقتضیات مرحله کنونی و نیازهای آینده برای ساختن نسلی آگاه، توانا به مهارت های روز، و مفتخ به هویت ملی خود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای جدید در دولت امارات سوگند یاد کردند

وزرای جدید در دولت امارات سوگند یاد کردند