مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 22:572022-06-07حوادث

گوش بری هولناک تا سرقت و اخاذی های میلیاردی


نیروهای انتظامی مشهد در عملیاتی ضربتی، دو عضو یک باند مخوف اخاذی های میلیاردی را در حالی به دام انداختند که بررسی های پلیسی، ماجرای آدم ربایی یک میلیون دلاری با بریدن گوش گروگان در افغانستان و سرقت و اخاذی های میلیاردی در مشهد را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده حافظان امنیت مشهد روز گذشته در تشریح ماجرای دستگیری عاملان اخاذی میلیاردی با جعل عنوان پلیس گفت: دقایق اولیه بامداد سیزدهم خرداد، ماموران کلانتری میرزا کوچک خان مشهد در جریان اخاذی میلیاردی با اسناد جعلی قرار گرفتند و بلافاصله برای ریشه یابی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: با توجه به اهمیت ماجرا، شبانه گروهی از افسران زبده دایره قضایی کلانتری با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ علی عبدی (رییس کلانتری میرزا کوچک خان) به طور نامحسوس محل حضور متهمان در خیابان شهید مفتح را به محاصره درآوردند و جوانی به نام محمد جواد را هنگامی دستگیر کردند که با در دست داشتن اسنادی امضا شده، مدعی بود از پسر 16 ساله تاجر افغانستانی مبلغ 2 میلیارد تومان طلب مالی دارد! اما زمانی که مشخص شد این جوان فقط یک دستفروش ساده دوره گرد است که روسری می فروشد، ماجرا به اخاذی میلیاردی گره خورد و نیروهای انتظامی، او را به کلانتری هدایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش بری هولناک تا سرقت و اخاذی های میلیاردی

گوش بری هولناک تا سرقت و اخاذی های میلیاردی