مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 21:372022-06-07سياسي

بحران کرونا عامل تشدید فقر ، بی عدالتی و بیکاری شده است


نماینده کارگران ایران در سازمان بین المللی کار گفت: بحران کرونا آثار زیانباری بر دنیای کار داشته است که مهمترین آن تشدید فقر ، بی عدالتی ، بیکاری ناشی از بین رفتن چند ده میلیون شغل بوده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  سید محمد یاراحمدیان ، نماینده و سرپرست هیأت کارگری جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سازمان بین المللی کار، ژنو در سخنانی با بیان آیه وان لیس الانسان الا ما سعی (برای انسان بهره ای جز سعی و کوشش او نیست) ، خطاب به هیات رییسه و نمایندگان گروه های کارگر، کارفرما  و دولت گفت: به نمایندگی از میلیون ها کارگر تلاشگر و خستگی ناپذیر کشورم ، پیام صلح ، مودت و دوستی مردم سرزمین کهن و باستانی ایران زمین را پذیرا باشید.

بحران کرونا آثار زیانباری بر دنیای کار داشته است که مهمترین آن تشدید فقر ، بی عدالتی ، بیکاری ناشی از بین رفتن چند ده میلیون شغل بوده و گزارش های سازمان بین المللی کار تأکید می کند که خسارات وارده به کشور های در حال توسعه و دارای درآمد متوسط به پایین ، بسیار شدیدتر بوده است .

این کشور ها در مرحله همه گیری کرونا به دلیل اقتصاد غیر رسمی غالب ، پوشش نا کافی تأمین سلامت و توسعه نا کافی در زیر ساخت های نظام سلامت ، صدمات اجتماعی و اقتصادی بیشتری را تجربه کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا عامل تشدید فقر ، بی عدالتی و بیکاری شده است

بحران کرونا عامل تشدید فقر ، بی عدالتی و بیکاری شده است