مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 20:072022-06-07اقتصادي

پرداخت 1700 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اردبیل


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت 1700 میلیارد تومان تسهیلات مصوب سفر رییس جمهور به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

- یاسر عبداللهی عابد عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: مصوبات سفر رییس جمهور به استان اردبیل در حوزه بانک ها به صورت جدی پیگیری می شود و تاکنون از محل سفر رییس جمهور به استان 1700 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون 180 میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه به سرمایه گذاران بخش های مختلف اقتصادی استان اردبیل پرداخت شده است و طرح های تولیدی بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی هم شامل تبصره 18 می شوند.

عزم جدی دولت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: افزایش 20 تا 50 درصدی ظرفیت واحدهای تولیدی اردبیل در برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل قرار دارد و احیای واحدهای تولیدی راکد نیز از اولویت های اصلی مسؤولان استان است.

عبداللهی عابد تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل عزم جدی دارد و هرگونه اقدام حمایتی و پیگیری از مرکز کشور برای رفع مشکلات این واحدها در چارچوب قانون با رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1700 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اردبیل

پرداخت 1700 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اردبیل