مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 19:572022-06-07بين الملل

مدیر مسئول روزنامه کیهان: تنها راه ایران خروج از ان پی تی است


ژنرال دوگل رییس جمهور اسبق فرانسه در خاطرات خود می نویسد «امشب با خیال راحت و با آرامش می خوابم چون اسراییل را به سلاح هسته ای مجهز کرده ایم».

- حسین شریعتمداری گفت: ژنرال دوگل رییس جمهور اسبق فرانسه در خاطرات خود می نویسد امشب با خیال راحت و با آرامش می خوابم چون اسراییل را به سلاح هسته ای مجهز کرده ایم .

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: همه شواهد حاکی از آن است که چالش هسته ای فقط یک بهانه است و تنها راه پیش روی ایران برای گرفتن این بهانه از دست دشمن، استفاده از ماده 10 NPT و خروج از این معاهده است.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس در مورد قطعنامه احتمالی شورای حکام علیه ایران و در پاسخ به این سوال که آیا این قطعنامه می تواند روند مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهد، اظهار داشت: این قطعنامه روال قانونی و طبیعی ندارد؛ اساس قضیه این است که انتظارات و خواسته های طرف مقابل بر اساس اطلاعاتی است که رژیم صهیونیستی در اختیار آنها قرار می دهد و این مسئله را طرف غربی انکار نمی کند.

شریعتمداری گفت: بعد از سومین سفر البرادعی مدیر کل وقت آژانس به ایران و با ارزیابی مواضع تروییکای اروپایی یعنی انگلیس و فرانسه و آلمان به وضوح قابل درک بود که مسئله مورد مناقشه غرب با ما نگرانی آنها از گرایش برنامه هسته ای کشورمان به سوی تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مسئول روزنامه کیهان: تنها راه ایران خروج از ان پی تی است

مدیر مسئول روزنامه کیهان: تنها راه ایران خروج از ان پی تی است