مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-07سياسي

معاون رییسی: سازندگان عنکبوت مقدس احمق اند


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که کسانی که وطن فروشی می کنند خفت و خواری در انتظارشان خواهد بود، گفت: در جشنواره کن عده ای خودفروخته فیلمی به نام «عنکبوت مقدس» ساختند برای اینکه چهره نیروهای حزب اللهی متدین را مخدوش کنند.

- معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که کسانی که وطن فروشی می کنند خفت و خواری در انتظارشان خواهد بود، گفت: در جشنواره کن عده ای خودفروخته فیلمی به نام عنکبوت مقدس ساختند برای اینکه چهره نیروهای حزب اللهی متدین را مخدوش کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه ملتی که راه شهدا را دنبال می کند شکست ناپذیر است، گفت: ما فرزندان کربلا و عاشورا هستیم، یاد گرفتیم که همان صبر و استقامت را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید محمد حسینی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید احسان قدبیگی که در دانشگاه شریف برگزار شد، افزود: وقتی ملتی شهید تقدیم می کند راه ادامه پیدا می کند، شاید دشمنان در مقطعی توانستند سرکوب کنند اما به هر حال خون شهدا نتیجه داد و پس از سالها در 22 سال 1357 انقلاب پیروز شد.

وی گفت: امروز دشمنان بدنبال این هستند نیروهای نخبه و متخصص و نیروهایی که می توانند منشا اثر باشند هدف قرار دهند و شهدای هسته ای را یکی پس از دیگری ترور کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییسی: سازندگان عنکبوت مقدس احمق اند

معاون رییسی: سازندگان عنکبوت مقدس احمق اند