مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 19:122022-06-07سياسي

عاقبت وطن فروشی جریان ارتجاع


شبکه سیاسی و رسانه ای غربگرا و یگان ویژه سلبریتی ها یک جبهه در درون و بیرون درست کرده اند که با برخی احزاب به اصطلاح اصلاح طلب فکر و ذهنشان حفظ منافع غرب، - آرایش جنگی و توپخانه دشمن در جنگ شناختی، سه حوزه را دربرمی گیرد.

حوزه نظام، حوزه انقلاب و حوزه دین! پیام های طراحی شده علیه اسلام و انقلاب در اتاق فرمان جریان فتنه به پیشتازی سلبریتی ها مختص این سه حوزه است.

برخی سلبریتی ها در این سه حوزه، هنر خود را به حراج گذاشته اند ابایی ندارند با گروه های تجزیه طلب، منافقین، سلطنت طلب ها و روسیاه ترین عناصر ضد دین و ضدانقلاب هم صدایی کنند! نمی خواستم قلم را به سمت نقد پدیده اسم رمز عنکبوت مقدس ببرم چون به اندازه کافی در این مورد نخبگان جامعه هنری و دلسوزان جامعه روشنگری کرده اند.

اما دیدم چند کلمه با کسانی که در این بازی خطرناک وارد شده اند خالی از فایده نیست.

1- کار کردن روی یک سوژه اجتماعی به سفارش رییس یهودی کمپانی متروپولیتن و آوردن این فیلم در معرکه خیمه شب بازی کن و از همه مهمتر تحریف حادثه و طراحی یک پیام علیه نظام و یک اهانت غیرقابل بخشش به ساحت مقدس امام رضا (ع) که جان ملت ایران است، یک بازی خطرناک می باشد.

اگر بازیکنان این معرکه از خدا نمی ترسند و به فکر قیامت نیستند به فکر جان خود و عمر چند روزه خود باشند! چرا؟ 2- در کشور فرانسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت وطن فروشی جریان ارتجاع

عاقبت وطن فروشی جریان ارتجاع