مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 18:122022-06-07فرهنگي

هنرمندان مسجدی هرمزگان با «برگی از خورشید» در جشنواره رضوی یاسوج


مدیر کانون تخصصی تئاتر هرمزگان گفت: با نمایش برگی از خورشید در هشتمین جشنواره ملی رضوی به میزبانی شهر یاسوج شرکت کرده و توفیق این را داشتم که در هفت دوره قبل نیز شرکت کنم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حبیب اله ناصری متولد شهرستان میناب، کارشناس مدیریت فرهنگی، فعالیت هنری خود را از سال 1371 با حضور در کانون فرهنگی، هنری درالتعلیم کمیل، محله خیرآباد با گروه سرود آغاز کرد.

به گفته ناصری به دلیل علاقه زیاد به بازیگری وارد گروه طنز کانون فرهنگی و هنری دارالتعلیم کمیل شد و از سال 1378با آشنایی بیشتر با تئاتر به صورت جدی وارد این عرصه شد و فعالیت خود را ادامه داد .

مسئول کانون بسیج هنرمندان به مدت پنج سال، مدیر کانون تخصصی تئاتر کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان هرمزگان از سال  1390 تاکنون و مسئول دفتر تئاتر خیابانی استان از سال 1398 تا هم اکنون از جمله مسئولیت های هنری این کارگردان، نویسنده و بازیگر استان هرمزگان است.

فارس،لطفا خودتان را معرفی کنید؟ حبیب اله ناصری هستم متولد مهرماه 1361شهرستان میناب، کارشناس مدیریت فرهنگی، فعالیت هنری خودم را ازسال 1371با حضور در کانون فرهنگی، هنری درالتعلیم کمیل، محله خیرآباد با گروه سرود آغاز کردم و بعد به دلیل علاقه زیاد به بازیگری وارد گروه طنز کانون شدم و از سال  1378با آشنایی بیشتر با تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان مسجدی هرمزگان با «برگی از خورشید» در جشنواره رضوی یاسوج

هنرمندان مسجدی هرمزگان با «برگی از خورشید» در جشنواره رضوی یاسوج