مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 17:472022-06-07اقتصادي

ماجرای کلیپ زد و بند در شهرداری منطقه 4 اصفهان چه بود؟+ فیلم


طی روزهای گذشته کلیپی تقطیع شده با عنوان «زد وبند در منطقه 4 اصفهان» در فضای مجازی منتشر شده بود که شهردار منطقه در حال صحبت با مالکان ساختمانی نیمه کاره در خیابان مهرآباد برای پیگیری پروژه ای است که از دو دهه پیش تاکنون نیمه کاره رها شده بود.

-   جعفری فشارکی خاطرنشان کرد: مالکان را بابت وجود این تخلف جزیی ترساندند و گفتند به خاطر این اتفاق شهرداری شما را تحت فشار می گذارد و پرونده را به کمیسیون ماده 100 می فرستند و حکم تخریب صادر می شود؛ این حرف هم باعث نگرانی مالکان شده بود که باعث شد دست از ساخت بکشند؛ آن ها از فروش هم ترس داشتند، چرا که برای فروش و قیمت گذاری، اطلاعات غلط به آن ها داده  و قیمت فروش را نصف قیمت مصوب تعیین کرده بودند.

شهردار منطقه 4 اصفهان با اشاره به نامه های مردمی گفت: برای ما درخواست های زیادی از طرف مردم منطقه آمد، درباره اینکه این ساختمان پاتوق اراذل و اوباش و معتادان شده و در محله ناامنی و عدم آسایش ایجاد کرده است؛ از همین رو تصمیم گرفتیم که با این مالکان و واسطه گران ساخت این ساختمان جلسه ای بگذاریم تا تعاملی میان مالکان برقرار شود.

وی افزود: در این جلسه به مالکان گفته شد که ماده 100 قانون است که تخریب یا جریمه صادر می کند و باتوجه به اینکه تخلف شما کم است، هر کدام از این احکام صادر شود مشکلی ایجاد نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کلیپ زد و بند در شهرداری منطقه 4 اصفهان چه بود؟+ فیلم

ماجرای کلیپ زد و بند در شهرداری منطقه 4 اصفهان چه بود؟+ فیلم