مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-07اقتصادي

شیخان: صنعت سیمان با افت 30 درصدی مصرف برق قادر به مدیریت تولید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا شیخان با اشاره به آغاز قطعی های برق در این صنعت به منظور مدیریت بار شبکه و تامین برق مصرفی خانوارها، - دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: صنعت سیمان با 70 درصد دیماند برق خریداری شده نیز می تواند تولید خود را مدیریت کند تا شاهد توقف کارخانجات و التهاب بازار نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا شیخان با اشاره به آغاز قطعی های برق در این صنعت به منظور مدیریت بار شبکه و تامین برق مصرفی خانوارها، افزود: هرچند موضوع قطعی گاز در زمستان با سوخت دوم در بسیاری کارخانجات مدیریت شد، اما هیچ جایگزینی برای برق وجود ندارد.

وی بیان داشت: با قطعی برق، توقف ماشین آلات و خطوط تولیدی را شاهد بوده و کوره ها از کار می افتند، در نتیجه نمی توان کلینکر تولید کرد.

این مقام صنفی ادامه داد: بر این اساس حجم تولید کاهش یافته و عرضه به بازار نیز با افت مواجه می شود که در نهایت منجر به افزایش قیمت ها و التهاب بازار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد این انجمن، مدیریت مصرف برق با هماهنگی کارخانجات مختلف با لحاظ صرفه جویی، شب و روز و پیک مصرف است.

شیخان ادامه داد: صنعت سیمان با 70 درصد دیماند خریداری شده نیز می تواند تولید خود را مدیریت کند تا شاهد توقف کارخانجات و التهاب بازار نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخان: صنعت سیمان با افت 30 درصدی مصرف برق قادر به مدیریت تولید است

شیخان: صنعت سیمان با افت 30 درصدی مصرف برق قادر به مدیریت تولید است