مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-07سياسي

معنویت به هیچ عنوان از بین رفتنی نیست


مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: معنویت به هیچ عنوان از کشور خارج نشده لذا باید مراسمات مذهبی خود را با بلند انجام دهیم تا دشمنان بفهمند معنویت از بین رفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محمدمهدی یاوری، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امامزاده ها واسطه بین ما و ائمه اطهار(ع) هستند لذا ما درخواست های خود را به امامزاده ها می گوییم تا آن ها واسطه شوند.

وی افزود: امامزاده فقط برای زیارت نیست بلکه امامزاده تاریخ یک قوم و اعتبار اول مردم است همانطور که امامان اعتبار تشیع و سبب فخر و افتخار دوستدارانشان هستند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: حق هر انسانی به امامزاده این است که به ما توجه کنند و مشکلات شما را حل کنند، امامزاده ها به انسان ها نظر دارند و جواب سلام همه را می دهند.

یاوری یادآور شد: گرد و غبار حرم به شانه مؤمن بشیند شیطان کُش است و جنس زیارت اهل بیت(ع) با جنس کارهای دنیوی دیگر فرق می کند و اگر دل بگیرد امامزاده ها را واسطه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) امید مؤمنان است و دشمنان بیان می کردند اگر کرونا بخواهد از بین برود درب های حرم باید بسته شود اما به برکت امامان معصوم و دانشمندان کرونا رفته اما دیگر کشورهای پیشرفته با آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت به هیچ عنوان از بین رفتنی نیست

معنویت به هیچ عنوان از بین رفتنی نیست