مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-07فناوري

ایرانسل باز هم پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی شد


بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی اعلام شد.

در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر عیسی زارع پور، در ادامه گزارش های دوره ای از وضعیت توسعه ارتباطات روستایی، با انتشار یک پست در صفحه خود در اینستاگرام، آمار اقدامات اپراتورهای ارتباطی در این زمینه در استان های مختلف ایران، در هفته پایانی اردیبهشت ماه 1401 را منتشر کرد.

بر این اساس، از مجموع 70 روستای بالای 20 خانوار در 13 استان، دسترسی 37 روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسط ایرانسل برقرار شده است.

در این میان، یک روستا در استان آذربایجان شرقی، 8 روستا در آذربایجان غربی، 2 روستا در چهارمحال و بختیاری، 6 روستا در خراسان رضوی، یک روستا در خراسان شمالی، 6 روستا در سیستان و بلوچستان، 7 روستا در کردستان، یک روستا در کرمان، یک روستا در گیلان و 4 روستا نیز در استان هرمزگان قرار دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پست اینستاگرامی، با بیان اینکه در هفته پایانی اردیبهشت ماه، در سراسر ایران عزیز، 70 روستا به شبکه ملی اطلاعات پیوستند که در مجموع آنها، 4966 خانوار با بیش از 17 هزار نفر جمعیت، از ارتباطات پایدار و پرسرعت برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل باز هم پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی شد

ایرانسل باز هم پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی شد