مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:072022-06-07ورزشي

فدراسیون دوومیدانی: برخی به دنبال سیاه جلوه دادن رابطه وزیر ورزش و فدراسیون هستند


با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص روابط میان فدراسیون دو و میدانی با وزیر ورزش و جوانان این فدراسیون بیانیه ای را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این بیانیه آمده است: قبل از هر چیز لازم است عنوان کنیم این فدراسیون بیش از هر شخصیت حقیقی و حقوقی نسبت به جایگاه، گذشته و عملکرد دکتر سید حمید سجادی آگاهی دارد.

این فدراسیون هرگز از یاد نخواهد برد که وزیر ورزش و جوانان امروز، همان مرد روزهای سخت دو و میدانی است.

فردی که در بی امکانات ترین روزهای کشور و با تمام سختی ها برای برافراشتن پرچم میهن عزیزمان بارهای بار در میادین بین المللی و آسیایی به مصاف رقبا رفت تا نام ایران و ایرانی بر فراز قله های افتخار بدرخشد.

جایگاه سید حمید سجادی در دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران غیر قابل انکار است و حتی از نگاه فنی همین بس که هنوز پس از طی سال های متمادی تعدادی از رکوردهای ملی دو و میدانی در اختیار این قهرمان و پیشکسوت ارزنده ورزش کشور باقی مانده است  وزیر ورزش حتی یک روز پس از تصدی مقام وزارت در میان جمع کثیری از جامعه دو و میدانی حاضر شد تا از نزدیک با قهرمانان و ورزشکاران این رشته دیدار کند.

او نشان داد از صمیم قلب با عرق و علاقه ای که نسبت به این رشته مادر که متعلق به خود اواست، می خواهد دوومیدانی را با تمام قوا یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون دوومیدانی: برخی به دنبال سیاه جلوه دادن رابطه وزیر ورزش و فدراسیون هستند

فدراسیون دوومیدانی: برخی به دنبال سیاه جلوه دادن رابطه وزیر ورزش و فدراسیون هستند