مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-07سياسي

آبرسانی به 630 روستای کرمان در قالب طرح «مرد میدان»


فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه 630 روستا در استان کرمان در قالب طرح مرد میدان آب رسانی می شود، بیان داشت: همه باید پای کار بیایند تا مشکلات مردم حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در آیین کلنگ زنی بزرگترین پروژه آب رسانی استان کرمان در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: رمز موفقیت در محرومیت زدایی این است که یک قرارگاه تشکیل داده تا کارهای بزرگی انجام شود و از هدر رفت منابع انسانی و مالی و موازی کاری جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در استان کرمان کار قرارگاهی بهتر جواب داده است، ما نباید در فرآیند اداری معطل بمانیم، کار باید جهادی باشد و در وهله اول مشارکت مردم مهم است، اگر مشارکت مردمی را به کار نگیریم 30 درصد هزینه ها بالا می رود و اگر مشارکت مردمی را به کار بگیریم 30 درصد خدمات بالا می رود.

معروفی عنوان کرد: خط انتقال آب بالای 200 کیلومتر پیمانکار می خواهد اما انتقال آب به روستاها را مردمی کرده تا سرعت کار بالا برود، وقتی مشارکت مردمی باشد مردم در ساخت و سازها کمک کرده و در حفظ زیرساخت های منابع آب هم مشارکت می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: منابع مالی از مردم نمی خواهیم، توان کار و تلاش از مردم می خواهیم که به جای سه سال این پروژه به مدت دو سال پایان بپذیرد که لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 630 روستای کرمان در قالب طرح «مرد میدان»

آبرسانی به 630 روستای کرمان در قالب طرح «مرد میدان»