مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-07پزشكي

شایع ترین سرطان های گوارشی بین زنان و مردان ایرانی


دبیر سی و هفتمین کنگره بین المللی انجمن رادیولوژی ایران گفت: سرطان روده بزرگ، شایعترین سرطان دستگاه گوارش در بین زنان و سرطان معده شایعترین سرطان دستگاه گوارش در بین مردان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،دبیر سی و هفتمین کنگره بین المللی انجمن رادیولوژی ایران با اعلام اینکه سرطان روده بزرگ، شایعترین سرطان دستگاه گوارش در بین زنان و سرطان معده شایعترین سرطان دستگاه گوارش در بین مردان است،گفت:تشخیص به موقع این بیماری ها بسیار حائز اهمیت است و نقش رادیولوژی خصوصا در تشخیص سرطان های گوارشی بسیار مهم بوده و در نوع درمان آنها تعیین کننده  است.

  امیررضا رادمرد، دبیر سی و هفتمین کنگره بین المللی انجمن رادیولوژی ایران با اعلام برگزاری این رویداد در روزهای 28 تا 31 تیرماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران، گفت: این اولین کنگره حضوری بعداز پاندمی کرونا است و برگزاری کنگره رادیولوژی از نظر وسعت، تعداد شرکت کننده و حجم ارایه مطالب همواره یکی از منحصر به فردترین کنگره های ایران در حوزه پزشکی بوده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز با سخنرانی بیش از 200 سخنران از اساتید برجسته این رشته در کنار بررسی دستاوردها و علم روز در رشته رادیولوژی همراه خواهد بود و اهداف اصلی آن تصویربرداری شکم شامل تشخیص و اینترونشن در رادیولوژی دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین سرطان های گوارشی بین زنان و مردان ایرانی

شایع ترین سرطان های گوارشی بین زنان و مردان ایرانی