مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-07اجتماعي

مالکان کارگاه های ساختمانی بجنورد ملزم به تعبیه حصار حفاظتی هستند


مالکان مکلف اند در زمان ثبت شروع عملیات ساختمانی نسبت به صدور مجوز تعبیه حصار حفاظتی موقت کارگاهی با مدت معین و ظوابط شهرداری اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، جواد حمیدی شهردار این شهرستان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: به منظور رعایت حقوق شهروندان در مجاورت کارگاه های ساختمانی و کاهش آثار نامطلوب ناشی از عملیات ساختمانی، و همچنین حفظ زیبایی بصری سیمای شهری، شهرداری ضوابطی را برای کارگاهای ساختمانی تعیین و سازندگان الزام به رعایت آنها هستند.

وی گفت: حصارهای کارگاهی ساختمانی یکی از مشکلات و چالش های عمده محلات و مناطق مختلف شهر است که متاسفانه بسیاری از افرادی که در حال ساخت و ساز هستند، مقررات مربوط در خصوص رعایت ایمنی عابران پیاده را رعایت نمی کنند.

شهردار بجنورد افزود: از این پس مالکان مکلف به رعایت همه الزامات ایمنی مندرج در دستورالعمل ساماندهی و ایمنی کارگاهای ساختمانی که از سوی شهرداری اعمال می شود، هستند و می بایست در زمان ثبت شروع عملیات ساختمانی نسبت به صدور مجوز تعبیه حصار حفاظتی موقت کارگاهی با مدت معین و ظوابط شهرداری اقدام کنند.

حمیدی تاکید کرد: همه کارگاه های ساختمانی دارای پروانه ساختمانی مشمول رعایت این ضوابط هستند و برای آن دسته از ساختمان هایی که عملیات ساختمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان کارگاه های ساختمانی بجنورد ملزم به تعبیه حصار حفاظتی هستند

مالکان کارگاه های ساختمانی بجنورد ملزم به تعبیه حصار حفاظتی هستند