مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-07سياسي

شرکت 14 هزار ایلامی در جشنواره کتابخوانی رضوی


مدیرکل کتابخانه های استان ایلام از شرکت 14452 نفر ایلامی در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: این جشنواره 224 نفر برگزیده فردی و 16 نفر برگزیده خانوادگی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در اختتامیه یازدهمین جشنواره رضوی گفت: معتقدیم که همه امروز به عنوان خادم الرضا (ع) در این مراسم حضور داریم که مورد عنایت امام رئوف قرار گرفتیم تا بتوانیم با اجرای برنامه هایی در معرفی سیره ائمه اطهار به ویژه امام رضا (ع) وظایف معنوی و ذاتی خود را اجرا کنیم.

وی افزود: نهاد کتابخانه ها یک ذخیره و نعمت بزرگ فرهنگی در کشور است و سعی داریم تفکر و اندیشه ناب اسلامی، ایرانی را با استفاده از ابزار ارزشمند و معنوی کتاب در جامعه ارتقا دهیم که این باعث سربلندی و بالندگی ایران و ایرانی می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام خاطرنشان کرد: اگر اندیشه و تفکرات بر اساس سیره و نشات گرفته از چشمه زلال ائمه معصومین باشد قطعاً راه تداوم و سربلندی ایران اسلامی را هموار کرده و ما را در رسیدن به کمال کمک خواهد کرد.

حیدری تأکید کرد: یازدهمین جشنواره رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین به ویژه فرهنگ منور رضوی بر پایه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی مرتبط با سیره ائمه اطهار برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 14 هزار ایلامی در جشنواره کتابخوانی رضوی

شرکت 14 هزار ایلامی در جشنواره کتابخوانی رضوی