مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-07اقتصادي

13 هزار نفر تا پایان سال بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرچهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری این بیمه برای یک میلیون نفر در کل کشور تکلیف شده است که 13 هزار نفر آن سهمیه این استان است.

- حسین تراکمه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مواردی مانند نقل وانتقال سوابق بیمه ای، بازنشستگی، حوادث منجر به فوت، از کار افتادگی، کمک هزینه کفن و دفن و سوابق بیمه را دربرمی گیرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش 60 درصدی حقوق پرداختی به مستمری بگیران جدید، افزایش 60 درصدی کارمزد هزار و 800 موسسه کارگری، حرکت در جهت تحقق عدالت اجتماعی و برقراری عدالت در پرداخت صندوق از جمله اهداف این صندوق در سال جدید است.

تراکمه اظهار کرد: در سال جاری بیمه اجتماعی برای یک میلیون نفر در کل کشور تکلیف شده است که 13 هزار نفر آن سهمیه این استان است لذا همه افرادی که برای بیمه شدن مراجعه کنند بیمه می شوند و تنها کافی است در بازه سنی 18 تا 50 سال باشند.

وی با بیان اینکه برای بیمه معلمان قرآنی و کارگران فصلی به تازگی توافقنامه بسته شده است، ادامه داد: کشاورزان ساکن شهرهای بزرگ که 230 عنوان شغلی را در بر می گیرد، ساکنان شهرهای زیر 200 هزار نفر، ساکنان روستاها و مناطق ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار نفر تا پایان سال بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند

13 هزار نفر تا پایان سال بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند