مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-07پزشكي

مزد جانفشانی 5 هزار پرستار!


سازمان نظام پرستاری از تعدیل 5 هزار پرستار با پایان کرونا خبر داده و خانه پرستار هم می گوید آمار آن‎ها 3 هزار نفر بیشتر از این عدد است.

وزارت بهداشت توپ را به زمین سازمان اداری و استخدامی انداخته و این سازمان هم در پاسخ به خراسان توضیحاتش را ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، مردم ما هرگز جانفشانی های شبانه روزی کادر درمان به ویژه پرستاران، در روزهای سیاه کرونایی را از یاد نمی برند؛ اما انگار مسئولان قصد فراموشی آن ها را دارند و به راحتی پایان کار 5 تا8 هزار پرستار سفیدپوش را اعلام کرده اند! فهرست آماده 5 هزار پرستار بیکار شده آن طور که دکتر محمد میرزابیگی رییس سازمان نظام پرستاری کشور اعلام کرده است، طی آماری که هفته گذشته تجمیع شده، حدود 5 هزار نفر از پرستارانی که در دوره سخت کرونا، با تمام وجود در خدمت بیماران کرونایی بودند، حالا تعدیل شده اند؛ پرستارانی که اطلاعات دقیق آن ها با کد ملی و محل های خدمتشان مشخص است و هیچ ابهامی درباره سابقه فعالیت آن ها وجود ندارد، با این حال دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان ها با آن ها قطع همکاری کرده اند.

وزارت بهداشت: تعدیل نشدند، مدت طرح پرستاران به پایان رسیده البته وزارت بهداشت معتقد است تعدیلی در کار نبوده و ماجرا، اتمام دوره طرح پرستاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزد جانفشانی 5 هزار پرستار!

مزد جانفشانی 5 هزار پرستار!