مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-07اقتصادي

800 واحد صنعتی در آذربایجان شرقی در مرحله بهره برداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که در خصوص تامین مالی صنعت آذربایجان شرقی بی مهری شده است، اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم سرمایه در گردش واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه فراهم شود تا واحدهای صنعتی بتوانند بازار خود را حفظ کنند.

وی گفت: آذربایجان شرقی رتبه اول علاقه مندی به سرمایه گذاری صنعتی را دارد که این موضوع ظرفیت خوبی برای استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: 90 درصد مراجعه کنندگان فعالان اقتصادی برای توسعه و سرمایه گذاری است یعنی این انگیزه و بستر در استان وجود دارد بنابر این باید این بستر فراهم شود.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم با رفع موانع تولید فعالیت واحدهای صنعتی را تسهیل کنیم پیش بینی ما این است که رشد اقتصادی 8 درصدی برای امسال در استان قابل تحقق خواهد بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به ظرفیت های بی شمار آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف صنعتی اشاره کرد و گفت: در صنعت فولاد ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد به طوری که 24 درصد تولید فولاد و 15 درصد صادرات کشور مربوط به این استان است.

آذربایجان شرقی دروازه ورود به کشورهای اوراسیا است پرنیان با بیان این که آذربایجان شرقی دروازه ورود به کشورهای اوراسیا است، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 واحد صنعتی در آذربایجان شرقی در مرحله بهره برداری

800 واحد صنعتی در آذربایجان شرقی در مرحله بهره برداری