مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 07:322022-06-07بين الملل

پشت پرده خیمه شب بازی آمریکا در آژانس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی، اخیرا در حالی به فلسطین اشغالی سفر و با مقامات رژیم صهیونیستی برای فضا سازی علیه ایران همفکری کرد که این رژیم، - گروکشی رسوای آژانس پس از سفر مدیرکل آن به سرزمین های اشغالی، تحرکی در راستای نیاز آمریکا به فشار علیه ایران و احیای نیم بند برجام، به شکل دلخواه آمریکا و رژیم صهیونیستی و تروییکای اروپایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی، اخیرا در حالی به فلسطین اشغالی سفر و با مقامات رژیم صهیونیستی برای فضا سازی علیه ایران همفکری کرد که این رژیم، با وجود داشتن کلاهک های اتمی اهدایی غرب، نه معاهده ان پی تی را امضا کرده، نه عضو آژانس است و نه اجازه بازرسی از تاسیساتش را به آژانس داده است.

شرم آور تر این که گروسی درباره سفرش به تل آویو می گوید: من به آن جا رفتم تا این پیام را ابلاغ کنم که بگذارید آژانس کار خود را انجام دهد و اگر اجازه بازرسی از سوی ایران را داشته باشیم، بازرسی ها نتایج خوبی خواهد داشت .

گروسی، اما هیچ اشاره ای به زرادخانه اتمی عاریتی صهیونیست ها نکرد.

موضوع مهم در این میان این است که آمریکا از پرخاشگری های گروسی و رژیم صهیونیستی، در کنار قطعنامه پیشنهادی به همراه تروییکای اروپایی (انگلیس، آلمان و فرانسه) به عنوان ابزار فشار هایی به جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده خیمه شب بازی آمریکا در آژانس

پشت پرده خیمه شب بازی آمریکا در آژانس