مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 07:072022-06-07اقتصادي

انجام عملیات گازرسانی در 13 روستای سقز


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در سال جاری عملیات گازرسانی در 13 روستای شهرستان سقز در حال اجراء است.

-  احمد فعله گری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شهرستان سقز دومین شهر استان هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ اشتراک پذیری است و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری این شهرستان 100 درصد و در جمعیت روستایی 95 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز ضمن ابراز خرسندی از اینکه در سال جاری گاز رسانی به 5 مجتمع روستایی در سطح شهرستان سقز فعال است، گفت: از تعداد 267 روستای دارای سکنه در شهرستان سقز، تعداد 265 روستا قابلیت گازرسانی دارند که از این تعداد 245 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارست و در 13  روستای این شهرستان فعالیت گازرسانی نیز در حال اجراست.

وی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی در روستاهای سیفه طاله،  شیپانجو ، قامیشله ذولفقار، میک، سیانزار، کاومله، سید آباد تیلکو، قاضی خان، اسحاق آباد، بسطام، بغلو، خوشه دره سرشیو و کانعمت فعالیت دارد.

فعله گری در ادامه در مورد گازرسانی به 5 مجتمع روستایی فعال این شهرستان گفت: مجتمع روستایی شیپانجو که شامل 6 روستایی سیفه طاله، شیپانجو، قامیشله ذولفقار، میک، سیانزار و کاومله است که متراژ شبکه کل پیمان 29 هزار و 900 است و تاکنون 2 هزار و 900 متر آن اجراء شده و پیش بینی می شود 201 علمک نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات گازرسانی در 13 روستای سقز

انجام عملیات گازرسانی در 13 روستای سقز