مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 22:272022-06-06اقتصادي

وزارت اقتصاد؛ رقم پیشنهادی مالیات امسال خانه های لوکس را اعلام کرد


در حال حاضر عملاً تا صاحب خانه لوکسی که شناسایی شده، قصد خرید و فروش نداشته و ناگزیر از گرفتن برگه مفاصا حساب مالیاتی نباشد، نمی توانیم از وی مالیات بگیریم؛ - در حال حاضر عملاً تا صاحب خانه لوکسی که شناسایی شده، قصد خرید و فروش نداشته و ناگزیر از گرفتن برگه مفاصا حساب مالیاتی نباشد، نمی توانیم از وی مالیات بگیریم؛ یعنی اگر فردی قصد فروش خانه خود را نداشته باشد، ابزاری برای وصول نداریم.

وزارت اقتصاد پیش نویس آیین نامه اجرایی قانون مالیات بر خانه های لوکس را برای تصویب در هیئت وزیران به کمیسیون اقتصاد دولت ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، وزارت امور اقتصادی و دارایی در اجرای حکم مندرج در بند ق تبصره 6 ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور در خصوص نحوه محاسبه عوارض و مالیات واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت، نسبت به تهیه و ارائه پیش نویس آیین نامه اجرایی این بند از قانون جهت طرح و تصویب در هیئت وزیران اقدام کرده است.

مطابق بند ق تبصره 6 ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور، در سال 1401 واحدهای مسکونی و باغ ویلاهایی که ارزش آنها با احتساب عرصه و اعیان بیش از 150 میلیارد ریال باشد، مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد؛ رقم پیشنهادی مالیات امسال خانه های لوکس را اعلام کرد

وزارت اقتصاد؛ رقم پیشنهادی مالیات امسال خانه های لوکس را اعلام کرد