مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 22:172022-06-06بين الملل

پارلمان یمن: قانون بین المللی برای جرم انگاری اهانت به پیامبر (ص) تدوین شود


پارلمان یمن در واکنش به اهانت حزب حاکم هند به حضرت محمد (ص) تأکید کرد که چنین اهانتهایی نشانگر میزان انحطاط اخلاقی و ارزشی این افراد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان یمن شامگاه امروز دوشنبه اهانت حزب حاکم هند به حضرت محمد (ص) و همسران ایشان را بشدت محکوم کرد.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) به نقل از این نهاد یمنی گزارش داد، این اهانتها، موجب تحریک احساسات مسلمانان می شود و چنین اقدامی، به صورت کلی، مردود و غیر قابل پذیرش است.

پارلمان یمن با اشاره به اینکه چنین اهانت هایی نشانگر میزان انحطاط اخلاقی و ارزشی این افراد است، خاطر نشان کرد، این توهین فقط متوجه حضرت رسول (ص) نیست، بلکه تمامی مسلمانان را هدف قرار می دهد.

این نهاد یمنی با تأکید بر اینکه نباید در برابر این توهین سکوت کرد، تصریح کرد، چنین اظهارات غیر مسئولانه ای نباید بدون مجازات عاملان آن با موضعگیری صریح و روشن دولت هند باشد.

‏پارلمان یمن با اشاره به اینکه سکوت برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال این اهانت ها، موجب چنین موضع گیری هایی شده است، از کشورهای عربی و اسلامی خواست که با قاطعیت در برابر این مسئله بایستند و خواستار تدوین قانون بین المللی برای جرم انگاری چنین توهینهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان یمن: قانون بین المللی برای جرم انگاری اهانت به پیامبر (ص) تدوین شود

پارلمان یمن: قانون بین المللی برای جرم انگاری اهانت به پیامبر (ص) تدوین شود