مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 22:022022-06-06سياسي

رییس دادگستری ایلام: با ساخت و سازهای غیرمجاز قاطعانه برخورد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عمران علیمحمدی رییس کل دادگستری استان ایلام در اولین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان در حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر لزوم برخورد قاطعانه و بازدارنده با ساخت و سازهای غیر مجاز و متصرفان غیر قانونی اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد.

وی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی اشاره و گفت: تسریع در اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضی ملی و منابع طبیعی باید انجام شود.

رییس کل دادگستری استان ایلام در ادامه فرهنگ سازی را در پیشگیری از وقوع حریق بسیار موثر دانست و افزود: همکاری و همراهی تمام سازمان های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان در پیشگیری از وقوع حریق در جنگل های استان امری ضروری و مهم است.

عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام به ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی منابع طبیعی وکشاورزی اشاره و با انتقاد از بی توجهی متولیان موضوع به این ساخت و سازهای غیر مجاز بر ضرورت تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری ایلام: با ساخت و سازهای غیرمجاز قاطعانه برخورد شود

رییس دادگستری ایلام: با ساخت و سازهای غیرمجاز قاطعانه برخورد شود