مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 21:172022-06-06سياسي

نهضت امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی در افغانستان را تقویت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، عبداللطیف نظری معاون وزیر اقتصاد طالبان در مصاحبه ای گفت که مبارزه با استکبار همیشه از ویژگی نهضت هایی بوده که در جهان اسلام رخ داده است و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ در منطقه ایجاد کرد که در افغانستان .

- نهضت امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی در افغانستان را تقویت کرد عبداللطیف نظری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث تقویت روحیه استکبار ستیزی در کشور های منطقه و افغانستان شد و به همین دلیل غرب تحریم این کشور ها را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، عبداللطیف نظری معاون وزیر اقتصاد طالبان در مصاحبه ای گفت که مبارزه با استکبار همیشه از ویژگی نهضت هایی بوده که در جهان اسلام رخ داده است و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ در منطقه ایجاد کرد که در افغانستان نیز تاثیرات و بازتاب داشت.

وی در گفتگویی افزود: مهمترین شاخص نهضت امام خمینی (ره) استقلال سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی بود و به همین دلیل بود که انقلاب در روز های آغازین خود با تحریم و فشار از سوی استکبار روبرو شد و هنوز هم که بیش از 4 دهه از آن انقلاب سپری می شود، شاهد ادامه تحریم ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی در افغانستان را تقویت کرد

نهضت امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی در افغانستان را تقویت کرد