مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 19:022022-06-06سياسي

مشکلات اقشار مختلف زیر ذره بین بسیج رسانه فارس


فرمانده سپاه فجر استان فارس با ضروری شمردن پیش بینی مشکلات اقشار مختلف گفت: مشکلاتی که ممکن است اقشار مختلف در آینده با آن مواجه شوند باید در نشست های مطالبه گری مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی امروز در پاتوق تبیین سازمان بسیج رسانه فارس اظهار داشت: رسالت و مأموریت بسیج رسانه این است که بتواند در ابعاد مختلف در جامعه هم از جهت مطالبه گری و هم از نظر تبیین، نقش آفرین باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: هنر بسیج رسانه این است که در فضایی آرام و بدون تنش مطالبه گران را به کسانی که باید پاسخگو باشند متصل کند و پیگیری های لازم را تا محقق شدن مطالبات آنها انجام دهد.

بوعلی اضافه کرد: این کار جدیدی است که بسیج رسانه استان فارس آغاز کرده و شروع آن هم با پیگیری مطالبات دامداران دنبال شد.

وی گفت: خوشبختانه خروجی اقدامات بسیج رسانه برای حل مشکلات دامداران هم رضایتمندی این قشر را به همراه داشت و هم باعث شد مسئولان جهاد کشاورزی بیش از پیش در جریان مشکلات و معضلات دامداران فارس قرار گیرند.

این مقام مسئول یادآور شد: فضای رو در رو و صمیمی خوبی برای حل مشکلات دامداران ایجاد شد به طوری که بخشی از راهکارهایی که می توانست منجر به حل مسأله شود توسط خود دامداران مطرح شد و مورد استقبال مسئولان نیز قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقشار مختلف زیر ذره بین بسیج رسانه فارس

مشکلات اقشار مختلف زیر ذره بین بسیج رسانه فارس