مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-06فرهنگي

اعلام جدول زمان بندی هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی رضوی در یاسوج


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از جشنواره گروه های نمایشی تربت حیدریه خراسان رضوی، میناب بندرعباس، استان بوشهر و استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج، اظهار کرد: این جشنواره از امروز به مدت سه روز در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور گروه های نمایشی تربت حیدریه خراسان رضوی، میناب بندرعباس، استان بوشهر و استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره سخن به میان آورد و افزود: گروه های شرکت کننده در جشنواره آیین های نمایشی از شانزدهم تا 18 خرداد در تالار روباز امام رضا(ع) و پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهند داشت.

وی در ادامه به جدول زمان بندی هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی رضوی اشاره کرد و ادامه داد: در روز نخست گروه نشون عاشقی از گناوه ساعت 20 امروز در پارک ساحلی و گروه زاائر ضریح از یاسوج ساعت 20 در تالار روباز امام رضا علیه السلام اجرا دارند.

درخشان با اشاره به اینکه گروه نچ نچک از یاسوج ساعت 21 در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه برگی از خورشید میناب نیز در همین ساعت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جدول زمان بندی هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی رضوی در یاسوج

اعلام جدول زمان بندی هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی رضوی در یاسوج