مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-06پزشكي

ارائه نکردن خدمات درمانی به فعال فضای مجازی کذب است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ارائه نکردن خدمات درمانی به فعال فضای مجازی که به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده بود، کذب است.

- مهرداد شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز، در پی انتشار اخباری مبنی بر مراجعه یکی از چهره های مشهور اینستاگرامی به بیمارستان های نمازی و شهید فقیهی شیراز و عدم دریافت خدمات درمانی سی تی اسکن به دلیل اضافه وزن گفت: این شخص به بیمارستان شهید فقیهی و نمازی شیراز مراجعه کرده و در بدو ورود با مراجعه به تریاژ مورد راهنمایی قرار گرفته است.

  وی افزود: پرستارهای آموزش دیده در این بخش وی را راهنمایی کرده تا بر اساس مشاهدات ظاهری، وی را به اورژانس ارجاع دهند.

  شریفی ادامه داد: آپرسنل پرستاری با بیان اینکه با توجه به امکان احتمال سکته مغزی نیاز به درمان و مراجعه به پزشک است به وی اعلام کردند که باید به صورت موقت بستری شده و تحت درمان قرار گیرد در حالی که علیرغم توضیح درباره این موارد فرد یاد شده به مسئول بخش مراجعه کرده و ضمن دریافت راهنمایی های لازم به انجام سی تی اسکن اصرار کرده و حاضر به بستری نشده است.

  معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پرسنل بیمارستان بر اساس وظیفه قانونی خود عمل کرده و با توجه به اینکه بر اساس دستور وزارت بهداشت انجام هرگونه اعمال رادیولوژی برای هر وزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه نکردن خدمات درمانی به فعال فضای مجازی کذب است

ارائه نکردن خدمات درمانی به فعال فضای مجازی کذب است