مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-06اقتصادي

رشد قارچ گونه ضایعاتی ها در نبود متولیان ساماندهی/ اعصاب خرد خریداریم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در این جلسه پس از مطرح شدن مواردی  چون مجوز برداشت شن و ماسه و ضایعاتی ها از سوی اعضا شورای اسلامی رییس سازمان صمت قول همکاری مساعد داد تا نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

با توجه به اینکه شهرداری سالانه به شن و ماسه برای پروژه های عمرانی و آسفالت معابر نیاز دارد ، مجوز برداشت شن و ماسه ضروری است، از طرفی وجود این معدن کاهش هزینه را هم برای شهرداری به دنبال دارد، نکته دیگر وجود ضایعاتی های سطح شهر و صنوف آلاینده است که موجب انتقاد شهروندان شده است.

انتقاد از وجود ضایعاتی ها رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در این جلسه  با اشاره به اینکه شهروندان نسبت به وحود ضایعاتی ها در سطح شهر گلایه مند هستند، افزود: روزانه در خصوص جمع آوری ضایعاتی ها از سطح شهر تماس هایی داریم، این در حالی است که شاهد رشد قارچ گونه ضایعاتی ها در سطح شهر هستیم.

رضا بیرانوند گفت: انتظار ما این است که سازمان صمت برای انتقال و ساماندهی ضایعاتی به خارج از شهر با شهرداری تعامل لازم را داشته باشد، زیرا وجود ضایعاتی چهره و فضای شهر را مخدوش کرده اند، موضوع دیگر اینکه وجود ضایعاتی در سطح شهر موجب ناامنی و سرقت های زیادی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قارچ گونه ضایعاتی ها در نبود متولیان ساماندهی/ اعصاب خرد خریداریم!

رشد قارچ گونه ضایعاتی ها در نبود متولیان ساماندهی/ اعصاب خرد خریداریم!