مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-06سياسي

زیرساخت های سلامت فومن همچنان نیازمند توسعه است


در نشست شورای سلامت شهرستان فومن، مسؤولان اذعان داشتند علیرغم توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان، همچنان با توجه به جمعیت و گردشگران فومن نیازمند توسعه در نظام سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، امروز نشست شورای سلامت شهرستان فومن در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان، برگزار شد.

  راه اندازی بخش های ویژه و کلینیک تخصصی در فومن نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به چالش ها و موانع دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: سالاری زمانی مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بر عهده گرفت که وضعیت بحرانی این بخش وسیع، بسیار گسترده بود که تنها بدهی 700 میلیارد تومانی نمونه از آن است که تماماً پرداخت شده است و می توان گفت سالاری و تیم همراه آن، دانشگاه را از چالش ها و بحران های موجود عبور داد.

  وی با اشاره به خدمات جهادی و انقلابی ایجادشده در بخش های زیربنایی و روبنایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: این دانشگاه در کنار توسعه زیرساخت ها توانست با ویروس منحوس کرونا نیز مقابله کند که در این زمینه نیز موفقیت های خاصی حاصل شد که برتری این استان در تزریق دوز اول و دوم واکسن، نمونه ای از آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های سلامت فومن همچنان نیازمند توسعه است

زیرساخت های سلامت فومن همچنان نیازمند توسعه است