مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-06اقتصادي

کشف لوازم الکتریکی قاچاق در نصیرشهر به ارزش 20 میلیارد


فرمانده انتظامی رباط کریم از کشف یک هزار و 770 کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق به ارزش بالغ بر 20 میلیارد ریال در شهرک صنعتی نصیرشهر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از رباط کریم، سرهنگ علی زنگنه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر دپو و توزیع لوازم الکتریکی خارجی و قاچاق به صورت غیر قانونی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری بازرسان اداره صمت در بازرسی از انباری در شهرک صنعتی نصیر شهر تعداد یک هزار و 770 کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

زنگنه در توصیه ای به شهروندان گفت: شهروندان به جای استفاده از لوازم خارجی و قاچاق در جهت حمایت از تولیدات داخلی اقدام به تهیه کالاهای ساخت کشور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم الکتریکی قاچاق در نصیرشهر به ارزش 20 میلیارد

کشف لوازم الکتریکی قاچاق در نصیرشهر به ارزش 20 میلیارد