مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-06سياسي

دهه کرامت بهترین فرصت تبلیغ اخلاق رضوی در جامعه است


امام جمعه همدان با بیان اینکه باید از فرصت دهه کرامت برای تبلیغ دین و اخلاق رضوی به نحو احسن استفاده شود گفت: این ایام بهترین فرصت برای حرکت به سمت معرفت و عمق دین شناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با خادمان حرم رضوی و کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه بزرگان ما توفیقات بسیاری از برکات وجودی امام رضا(ع) نقل کرده اند، اظهار کرد: باید از این نعمت عظیم الهی بهره مند شویم و دعا کنیم عنایات خاص حضرت برای ما نیز اتفاق بیفتد و تبدیل به تجربه شخصی شود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه و مردم علاقه ویژه ای به امام رضا(ع) دارند، گفت: این علاقه و وابستگی مربوط به منطقه خاصی از کشور نبوده و نیست و همه ایران اسلامی علاقمند خاص ثامن الحجج هستند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید از فرصت دهه کرامت و حضور خادمان رضوی در مناطق مختلف برای تبلیغ دین به نحو احسن استفاده شود، مطرح کرد: این ایام بهترین فرصت برای حرکت به سمت معرفت و عمق دین شناسی است.

وی افزود: البته سطح عاطفی در دین نیز یکی از ضرورت هاست که به آن نیازمندیم، اما در منابع و روایات مختلف از امام رضا(ع) در باب معرفت امام شناسی نکات بسیاری مطرح شده که باید به آن به صورت ویژه پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه کرامت بهترین فرصت تبلیغ اخلاق رضوی در جامعه است

دهه کرامت بهترین فرصت تبلیغ اخلاق رضوی در جامعه است