مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-06سياسي

معاون دادستان قم: تبلیغات عرضه و استعمال دخانیات ممنوع است


معاون قضایی حقوق عامه دادستان قم گفت: بر اساس مواد 4 و 10 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و مواد 2 تا 6 آیین نامه اجرایی همین قانون، هرگونه تبلیغات محصولات دخانی در سطح شهر و فضای مجازی به هر نحو ممنوع و جرم تلقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، معاون قضایی حقوق عامه دادستان قم، با تأکید بر ضرورت آموزش و اقناع آحاد جامعه در زمینه قوانین و مقررات ناظر بر نحوه عرضه مواد دخانی و مصرف آن، اظهار کرد: بر اساس مواد 4 و 10 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و مواد 2 تا 6 آیین نامه اجرایی همین قانون، هرگونه تبلیغات محصولات دخانی در سطح شهر و فضای مجازی به هر نحو ممنوع و جرم تلقی می شود.

علی اصغر سلطانی در جلسه کارگروه ساماندهی صنوف عرضه کننده محصولات دخانی که در دادسرای قم با حضور نمایندگان نهادهای مسئول برگزار شد بر فعال شدن دبیرخانه و دستگاه های مسئول در این حوزه تأکید کرد و گفت: دسترسی آحاد جامعه به مواد دخانی در سطح شهر باید محدود گردد.

معاون حقوق عامه دادستانی با تاکید بر جایگاه فرهنگی استان قم و فضای معنوی شهر مقدس قم به عنوان حرم اهل بیت(ع) گفت: مراکز مجاز فروش مواد دخانی باید از حرم مطهر، نهادهای فرهنگی و مراکز آموزشی فاصله داشته باشند و سازمان صمت با همکاری دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان قم: تبلیغات عرضه و استعمال دخانیات ممنوع است

معاون دادستان قم: تبلیغات عرضه و استعمال دخانیات ممنوع است