مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-06سياسي

جشنواره «وقارلی قیزلار» در اردبیل برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری «وقارلی قیزلار» در اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره وقارلی قیزلار اظهار کرد: جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری وقارلی قیزلار (دختران باوقار) به مناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف برگزار می شود که از عموم بانوان و دختران علاقه مند استان اردبیل، جهت شرکت در این جشنواره دعوت می گردد.

وی با اشاره به محورهای مسابقه ای این جشنواره، افزود: علاقه مندان می توانند در بخش های فراخوان حرف آور با موضوع دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف، یک تا 3 دقیقه صحبت در قالب سخنرانی، صوت، ویدئو و کلیپ ویژه اقشار مختلف بانوان و مسابقه کتاب خوانی از کتاب ترگل ویژه دختران بالای 13 سال، در جشنواره وقارلی قیزلار شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقه مندان می توانند تا 15 تیرماه سال جاری آثار و پاسخ نامه مسابقات را از طریق پیام رسان های ایتا، تلگرام، واتس اپ و شاد به شماره تلفن 09145945370 ارسال کنند.

جعفرزاده با بیان این که در طول سال های اخیر، استان اردبیل در حوزه برگزاری جشنواره ها، رتبه اول کشوری را کسب کرده، ادامه داد: این جشنواره همراه با برگزاری 3 مسابقه در طول جشنواره، مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «وقارلی قیزلار» در اردبیل برگزار می شود

جشنواره «وقارلی قیزلار» در اردبیل برگزار می شود