مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-06سياسي

محرابیان: قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان در جریان سفر خود به قطر به منظور شرکت در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و قطر در دوحه، - وزیر نیرو گفت: مهم ترین سرمایه در دنیای اقتصادی امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان در جریان سفر خود به قطر به منظور شرکت در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و قطر در دوحه، شب گذشته در دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی در قطر، با اشاره به پتانسیل بالای بخش خصوصی در کشور های همسایه، اظهار کرد: بخش خصوصی پتانسیل و نقش بسیار موثری در افزایش حجم معاملات و تبادلات دارد و می تواند در روابط اقتصادی دو کشور نیز تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر توسعه مناسب روابط ایران با همسایگان به ویژه روابط مثبت سیاسی دو کشور ایران و قطر افزود: قطعا با این سطح همکاری دو کشور، مهم ترین هدف ایران پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی در توسعه روابط اقتصادی با قطر است.

وزیر نیرو و رییس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی دو کشور با بیان اینکه بازار قطر بازاری بکر برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: مهم تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است

محرابیان: قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است