مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-06اقتصادي

نهاده یارانه ای تولیدکنندگان را ندادند


رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی نهاده یارانه ای گاوداران را نداده است، گفت: تامین نقدینگی برای تولیدکنندگان هم بسیار سخت شده و آنها قادر به خرید خوراک دام نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، احمد مقدسی امروز در نشست خبری به مناسبت روز جهانی شیر اعلام کرد که پس از اصلاح یارانه ها نیاز به نقدینگی در گاوداری ها افزایش یافته است.

از سوی دیگر دولت مطالبات نهاده یارانه ای آنها را هنوز نداده است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران افزود: تا به امروز در 5 استان بزرگ کشور و قطب تولید دام سنگین 35 هزار تن جو طلب دارند که وزارت جهاد کشاورزی پرداخت نکرده است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی قبل از اینکه مطالبات تولیدکنندگان را پرداخت کند، 10 روز آخر اردیبهشت خوراک دام را با نرخ نیمایی در سامانه بازارگاه عرضه کرد.

*جذب 110 میلیارد تومان از اعتبار حمایتی دولت از تولید کننده مقدسی با بیان اینکه دامداران به دلیل بروکراسی های اداری هنوز نتوانسته اند از اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی که برای تامین خوراک دام و طیور قرار بود در قالب تسهیلات داده شود استفاده کنند، گفت: تاکنون 1100 میلیارد تومان از سوی گاوداران استفاده شده و بقیه را نتوانستند استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده یارانه ای تولیدکنندگان را ندادند

نهاده یارانه ای تولیدکنندگان را ندادند