مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-06اقتصادي

آغاز خرید تضمینی گندم در 44 مرکز استان اردبیل


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: 44 مرکز در سطح استان اردبیل خرید تضمینی گندم از کشاورزان را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که خرید تضمینی گندم در استان اردبیل از امرور آغاز شده است، اظهار کرد: 44 مرکز شامل مراکز خرید ملکی و سیلو های بخش خصوصی و مباشر در استان اردبیل از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و آماده برای عملیات خرید تضمینی گندم است.

وی افزود: طی سال زراعی جاری در استان اردبیل 52 هزار هکتار گندم آبی و 222 هزار هکتار گندم دیم زیرکشت رفته است و براساس آمار جهاد کشاورزی پیش بینی می شود امسال حدود 160 هزار تن گندم از گندم کاران استان به صورت تضمینی خریداری گردد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با بیان این که قیمت خرید تضمینی در سال جاری نسبت به سال زراعی گذشته افزایش بسیار خوبی داشته است، ادامه داد: برای هر کیلو گندم 10 هزار و 500 تومان و مبلغ 1000 تومان نیز در هر کیلو به عنوان تشویقی به کشاورزان بابت تحویل گندم به دولت، یعنی مجموعا مبلغ 11 هزار و 500 تومان به ازای هر کیلو گندم به کشاورز پرداخت خواهد شد.

اهمیت ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی نوبخت بیان کرد: در صورت نگهداری گندم در انبار بدون ثبت در سامانه، گندم نگهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید تضمینی گندم در 44 مرکز استان اردبیل

آغاز خرید تضمینی گندم در 44 مرکز استان اردبیل