مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 12:022022-06-06سياسي

دادستانی تهران: برخورد با عرضه برنج نامرغوب خارجی به نام برنج ایرانی


با اقدامات فنی و دستور قضایی درب انبار باز و در بازرسی از محل، مشاهده شد که میزان قابل توجهی برنج نامرغوب خارجی در بسته بندی برنج ایرانی انبار شده و در حال عرضه است.

- با اقدامات فنی و دستور قضایی درب انبار باز و در بازرسی از محل، مشاهده شد که میزان قابل توجهی برنج نامرغوب خارجی در بسته بندی برنج ایرانی انبار شده و در حال عرضه است.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 گفت: با ورود گشت مشترک دادستانی تهران یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج نامرغوب خارجی را به عنوان برنج ایرانی بسته بندی، نگهداری و عرضه می کرد، کشف و پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، رحیم گل زاده با اعلام خبر کشف و پلمب یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج نامرغوب خارجی را به عنوان برنج ایرانی بسته بندی، نگهداری و عرضه می کرد، اظهار کرد: بازرسی از این انبار در گشت مشترک دادستانی با دستور دادستان تهران و به منظور نظارت بر بازار و نحوه توزیع مایحتاج عمومی اجرا شد که با توجه به تخلفات مشاهده شده، دستور پلمب آن صادر شد.

معاون دادستان تهران با اشاره به استنکاف مالک از بازگشایی درب انبار مذکور، بیان کرد: با اقدامات فنی و دستور قضایی درب انبار باز و در بازرسی از محل، مشاهده شد که میزان قابل توجهی برنج نامرغوب خارجی در بسته بندی برنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی تهران: برخورد با عرضه برنج نامرغوب خارجی به نام برنج ایرانی

دادستانی تهران: برخورد با عرضه برنج نامرغوب خارجی به نام برنج ایرانی