مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-06حوادث

کشف محموله قاچاق در ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر بیان داشت: کارآگاهان این شهرستان در رصد های اطلاعاتی از تخلیه کالای قاچاق در محدوده شهر ری توسط خودرو های شوتی، - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 120 میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر بیان داشت: کارآگاهان این شهرستان در رصد های اطلاعاتی از تخلیه کالای قاچاق در محدوده شهر ری توسط خودرو های شوتی، مطلع و برای بررسی موضوع به محل تخلیه کالا مراجعه کردند.

وی عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که محل تخلیه کالای قاچاق، یک شرکت تولید مصالح ساختمانی است که مالک شرکت این مکان را تبدیل به محل دپوی کالا کرده است و خودرو های شوتی با همکاری مدیرعامل شرکت به این مکان در حال تردد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و در بازدید از انبار این شرکت مقادیر فراوانی کالای قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت کشف و توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی های پلیسی 433 طاقه پارچه، 52 دستگاه کولر گازی، 42 دستگاه ماکروویو، 4 هزار و 600 عدد لامپ و 5 هزار و 31 کیلوگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق در ری

کشف محموله قاچاق در ری