مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-06فرهنگي

کتاب روایت در مجموعه عکس مستند رونمایی می شود


مجموعه عکس مستند اثر فرهاد مطاعی با حضور اهالی فرهنگ و هنر در سنندج رونمایی و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، با حمایت حوزه هنری استان کردستان و همکاری و مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و دبیرخانه سنندج پایتخت کتاب ایران، کتاب روایت در مجموعه عکاسی مستند رونمایی و با حضور خسرو سینا و جلال نصیری هانیس از پژوهشگران و اساتید دانشگاه ساعت 17 روز شنبه 21 خرداد جاری در سالن شماره 6 پردیس سینمایی بهمن سنندج مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

کتاب روایت در مجموعه عکس مستند با نویسندگی فرهاد مطاعی در نشر کتاب پرگار در 276 صفحه در قطع وزیری فروردین ماه امسال به چاپ رسیده است.

  کتاب روایت در مجموعه عکس مستند با بررسی ساختارهای روایتی در مجموعه عکس و واکاوی و تطبیق آن با ساختارهای روایی رایج در ادبیات و سینما، به اهمیت و نحوه استفاده از روایت، در مجموعه عکس مستند اجتماعی می پردازد.

کتاب حاضر راهنمایی برای عکاسان در تهیه مجموعه عکس مستند اجتماعی است و عکاسان را از ایده تا پژوهش و انتخاب موضوع، مراحل عکاسی، انتخاب ساختار روایتی حین عکاسی، نحوه استفاده از عناصر انسجام، ویرایش بصری و تدوین عکس ها در قالب ساختار روایتی و در نهایت آمادگی برای انتشار، همراهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب روایت در مجموعه عکس مستند رونمایی می شود

کتاب روایت در مجموعه عکس مستند رونمایی می شود