مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-06اجتماعي

مدیریت هوشمند جاده های خراسان جنوبی توسط 28 سامانه نظارتی


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان به 28 دوربین نظارت تصویری آنلاین مجهز بوده که به صورت شبانه روزی توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راه های این اداره کل رصد و پایش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید سهرابی، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان به 28 دوربین نظارت تصویری آنلاین مجهز بوده که به صورت شبانه روزی توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راه های این اداره کل رصد و پایش می شوند تا درصورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن خدمات لازم را به کاربران جاده ای ارائه کنند.

وی با اشاره به اهمیت سیستم های حمل و نقل هوشمند در ارتقای امنیت و برنامه ریزی برای جلوگیری از آسیب ها و تلفات جاده ای، افزود: نتیجه رویکرد استفاده از سامانه های هوشمند، افزایش جابجایی و بهره وری، ارتقای ایمنی، امنیت، روان سازی ترافیک، بهبود عملکرد و اصلاح روش ها، مدیریت مؤثر و توسعه پایدار حمل و نقل جاده ای است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به فعالیت سامانه 141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره و ادامه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هوشمند جاده های خراسان جنوبی توسط 28 سامانه نظارتی

مدیریت هوشمند جاده های خراسان جنوبی توسط 28 سامانه نظارتی