مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-06اقتصادي

چشم پوشی آمریکا از تحریم های نفتی ایران و ونزوئلا


منابع مطلع به رویترز گفتند شرکت های نفتی همچون انی ایتالیا و نیز شرکت رپسول اسپانیا می توانند از ماه آینده به صورت محدود از ونزوئلا نفت خریداری کنند.

- منابع مطلع به رویترز گفتند شرکت های نفتی همچون انی ایتالیا و نیز شرکت رپسول اسپانیا می توانند از ماه آینده به صورت محدود از ونزوئلا نفت خریداری کنند.

دولت بایدن در آستانه انتخابات میاندوره ای کنگره و همزمان با افزایش قیمت نفت و فرآورده های نفتی در بازار جهانی و داخلی آمریکا، از تحریم های نفتی ایران و ونزوئلا چشم پوشی می کند و اجازه محدود می دهد نفت این دو کشوری که پیشتر تحریم کرده، به بازار وارد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، شبکه خبری بلومبرگ آمریکا دیروز (یکشنبه) در گزارشی به نقل از یک مقام ارشد بزرگ ترین شرکت خصوصی بازار نفت جهان، گفت احتمالا دولت بایدن برای کاهش قیمت نفت و کنترل بیشتر بر بازار جهانی نفت، اجازه دهد نفت ایران طی ماه های آتی به بازار وارد شود.

این در حالی است که مذاکرات احیا برجام از فروردین ماه امسال متوقف شده و چشم انداز توافق احتمالی بین ایران و آمریکا بر سر احیای برجام به دلیل پافشاری دولت بایدن بر مواضعی چون عدم خارج کردن نام سپاه از لیست گروه های تروریستی دولت آمریکا، تیره و تار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم پوشی آمریکا از تحریم های نفتی ایران و ونزوئلا

چشم پوشی آمریکا از تحریم های نفتی ایران و ونزوئلا