مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-06اقتصادي

24 نجات یافته حاصل تلاش ناجیان غریق در سواحل مازندران


رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز طرح های دریا تاکنون 24 نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد سه نفر به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به حضور ناجیان غریق در سواحل استان اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا اجرای طرح های سامان دهی دریا در دستور کار قرار گرفته و شاهد حضور ناجیان غریق در طول نوار ساحلی مازندران هستیم.

وی گفت: این روزها در حالی شاهد تلاش ناجیان غریق در ساحل مازندران هستیم که هنوز یک ماه حقوق سال 99 و دو ماه حقوق سال 1400 را دریافت نکردند.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: قول های متعددی در ارتباط با پرداخت حقوق ناجیان غریق داده شد که قرار بود طی هفته قبل پرداخت شود و امیدواریم در پرداخت حقوق آنان تسریع صورت گیرد.

وی یادآور شد: از آغاز طرح های دریا تاکنون 24 نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد سه نفر به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با ناجیان غریق، اضافه کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم بحث ماسه درمانی است؛ به طوری که افراد به دلیل اثرات درمانی اقدام به این کار کرده که حتی برخی تمام بدن خود را در ساحل در ماسه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 نجات یافته حاصل تلاش ناجیان غریق در سواحل مازندران

24 نجات یافته حاصل تلاش ناجیان غریق در سواحل مازندران