مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 08:172022-06-06اقتصادي

ایمن سازی محور پرتردد تیران-چادگان معطل بودجه 140 میلیاردی


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطالعات محور تیران به چادگان انجام شده و جهت ایمن سازی نیاز به 140 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص برنامه ریزی های انجام شده پیرامون محور تیران به چادگان که از محورهای گردشگری پرتردد استان محسوب می شود اظهار داشت: این محور در میان محورهای دو خطه استان اصفهان بیشترین و سنگین ترین ترافیک را به خود اختصاص داده است.

وی اذعان داشت: در رابطه با مطالعات این محور در سال 1399 قرارداد با مشاور منعقد و مطالعات محور تیران به چادگان به صورت کامل انجام پذیرفت.

شاهسوندی ادامه داد: براساس برآوردهای بعمل آمده، اقدامات راهسازی از سه راهی سد تا پایان گردنه که در حوزه شهرستان تیران و کرون حدود 13 کیلومتر باقیمانده است 140 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این مبلغ بر این اساس محاسبه شده است که هشت کیلومتر از مسیر(سه راهی سد تا قبل از گردنه) به صورت دو خطه اجرا شود به عبارتی در این میزان از مسیر فقط تعریض انجام می شود و از ابتدای گردنه یعنی بعد از روستای گلاب تا انتهای گردنه، محور به طور کلی تغییر می کند و محور موجود از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محور پرتردد تیران-چادگان معطل بودجه 140 میلیاردی

ایمن سازی محور پرتردد تیران-چادگان معطل بودجه 140 میلیاردی