مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-06حوادث

انفجار مرگبار پژو 207 در پارکینگ


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن درپی انفجار سواری پژو 207 در یک مکانیکی واقع در یوسف آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: حادثه انفجار در یک مغازه مکانیکی در ساعت 13:45 دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در محله یوسف آباد، خیابان جهان آرا اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در عرض حدود چهار دقیقه در محل حاضر شدند، اظهارکرد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان دو طبقه مسکونی رخ داده که طبقه همکف آن یک مغازه مکانیکی به مساحت حدود 12 مترمربع قرار داشت و کانون وقوع حادثه نیز همین مغازه بوده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه ظاهرا این مغازه مکانیکی قبلا پارکینگ این ساختمان بوده که به مکانیکی تغییر کاربری داده شده بود، افزود: یک دستگاه سواری پژو 207 داخل این مکانیکی قرار داشت که ناگهان دچار انفجار و آتش سوزی شده بود، به طوری که شعله های آتش به بخشی از نمای این ساختمان نیز سرایت کرده و در حال گسترش به داخل ساختمان بود.

ملکی افزود: آتش نشانان همزمان با اطفای حریق عملیات نجات را نیز آغاز کردند و با توجه به اینکه دو نفر در زمان وقوع حادثه در مغازه حضور داشتند، به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار مرگبار پژو 207 در پارکینگ

انفجار مرگبار پژو 207 در پارکینگ