مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 20:272022-06-05ورزشي

صعود بانوی تیرانداز اصفهانی در رده بندی جهانی


آخرین رده بندی جهانی تیراندازان اعلام شد که بانوی ملی پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی در این رده بندی صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو فدراسیون جهانی آخرین رتبه بندی تیراندازان را به روزرسانی کرد که بر اساس آن رده بندی تیراندازان ایرانی نسبت به قبل تغییراتی داشت.

مسابقات جام جهانی باکو سومین دوره مسابقات سال 2022 است که از 6 تا 17 خرداد در باکوی آذربایجان در حال انجام است؛ تیم ملی تیراندازی ایران تنها با یک مدال طلا در تیمی تپانچه مردان به کار خود در این مسابقات پایان داد.

   رتبه بندی ورزشکاران در رنکینگ جهانی با توجه به نتایج آن ها در طول یک سال تقویمی (از اول ژانویه) انجام می شود، از این رتبه بندی جهت تعیین صلاحیت در مسابقات نهایی سال مثل جام ریاست جمهوری فدراسیون جهانی، انتخاب جایزه بهترین ورزشکاران فصل و کسب سهمیه المپیک استفاده می شود.

فاطمه امینی تیرانداز اصفهانی در تفنگ بادی زنان با 2 رتبه نزول در رده 39 دنیا قرار گرفت؛ امینی در تفنگ سه وضعیت بانوان نیز در رده 66 جهان ایستاد.

گلنوش سبقت الهی دیگر اصفهانی تیم ملی تیراندازی نیز تپانچه بادی زنان با 9 رتبه صعود در جایگاه 19 دنیا ایستاد؛ سبقت الهی در تپانچه 25 متر بانوان نیز با 5 رتبه صعود در رده 51 جهان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود بانوی تیرانداز اصفهانی در رده بندی جهانی

صعود بانوی تیرانداز اصفهانی در رده بندی جهانی