مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-05سياسي

پخش ویژه برنامه های بزرگداشت شاهچراغ از صدا و سیمای فارس


صدا و سیمای فارس به مناسبت ششم ذی القعده، سالروز بزرگداشت حضرت احمدا بن موسی (علیه السلام) برنامه های متعدد زنده رادیویی و تلویزیونی اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی یزدانی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای فارس در خصوص برنامه های این مرکز در سالروز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (علیه السلام) گفت: سیمای فارس از ساعت 16 یکشنبه پانزدهم خرداد و از ابتدای روز دوشنبه شانزدهم خرداد ماه، با استقرار در حرم پاک و مطهر شاهچراغ (ع) ارتباط زنده تصویری با 33 مرکز صدا و سیمای کشور برقرار می کند که ارتباط با شبکه های ملی و برون مرزی در قالب معرفی این امامزاده واجب التعظیم با حضور کارشناسان مذهبی انجام می شود.

یزدانی افزود: از ساعت 17 امروز یکشنبه سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در جمع طلاب و روحانیون استان فارس به مناسبت  روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی به صورت زنده از شبکه فارس پخش خواهد شد.

وی ادامه داد : هم زمان با نماز مغرب عشاء برنامه ویژه بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) امشب یکشنبه 15 خرداد با اجرای برنامه های متنوع مدیحه سرایی و نقاره زنی با حضور خادمان حرم منور این امام زاده جلیل القدر به صورت زنده با سخنرانی حجت السلام و المسلمین پناهیان روی آنتن شبکه فارس می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ویژه برنامه های بزرگداشت شاهچراغ از صدا و سیمای فارس

پخش ویژه برنامه های بزرگداشت شاهچراغ از صدا و سیمای فارس